آموزش بکاپ گیری از رجیستری ویندوز
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

دوستان گل من تو این بخش میخوام بهتون یاد بدم چطور از رجیستری ویندوزتون یه نسخه پشتیبان بگیرین و در مواقع ضروری بتونید ازش استفاده کنید موقع ضروری هم که میدونید کدوم مواقع هستش ،مواقعی که میزنید رجیستری رو درب و داغون میکنید و یا تو اینترنت دنبال ترفندهای رجیستری میگردید دوسدارید همشونم امتحان کنید قافل از اینکه همشون که سالم نیستن واسه تست کردن درضمن ترفندهایی که تو این سایت قرار داده میشه اول رو کامپیوتر خودم تست سپس انتشار پیدا میکنه پس خیالتون راحت.

 


ابتدا  به Run رفته و عبارت  Regedit را تایپ کنید و ok بزنید تا پنجره Regestry Edit باز بشه سپس به  فایل رفته و Export را بزنید در این لحظه پنجره  Export Registry File باز میشه

محل قرار گیری بکاپ را مشخص کنید حالا یا روی دسکتاپ و یا یه درایوی رو انتخاب کنید سپس یک نام برای بکاپ خودتون انتخاب کنید که اگه دوماه سه ماه بعد آدمیزاده دیگه نیاز شد از این بکاپ استفاده کنید بدونید اسمش چی بود هرچند آیکنش تابلوست ولی خوب باز یه اسم خوب براش بزارید و گزینه save را بزنید.

حال اگر بخواهید یه زمانی از این بکاپ استفاده کنید کافیه به  Run به Regedit رفته و از گزینه File در بالای صفحه Import رو انتخاب کنید  سپس  نسخه بکاپتون رو انتخاب منظورم همونجایی بود که ذخیرش کردید و در آخر open و تمام.

 

لطفا سوالات خود را در بخش نظرات بیان کنید.

 

منبع:behtardownload.loxblog.com

توجه:این مطالب را مدیر همین وب((پوریا))،با توجه به دانش های خود بیان کرده و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.